Hårfärgning...mörk eller blond??

Igår var Robban oxå hemma. Var meningen att Sara skulle Zumna med mig på morgonen. Men ja var så himla trött för ja hade sovit jättedåligt under natten. Herr MiniNilsson ville vara vaken och tjorva innan han somna om. Vet inte varför han har börja tjorva så mycket under natten. Har han aldrig gjort förr. MEn men va ska man göra.

Efter lunch kom Sara för hon skulle vara snäll och hjälpa mig att färga mitt hår. Satte in 2 förpackningar eftersom ja har så himla mycke hår. Hade in de 30 min som man skulle men sen när ja tvätta ut de och blåste de såg ja att de inte hade tagit överallt plus att de skifta i GRÖNT. Mindre kul så de var bara att åka ut igen och köpa ny hårfärg. Gick förbi Tracy på ClipIn för att höra va ja skulle göra. Fick tips om att köpa samma färg och sen ha de längre ända upp till 1 tim. Sen passade ja även på att handla lite mat och kollade lite om va som vi skulle köpa till pojkarnas kusin Nelly som blir 6 år på mån. Sen åkte jag förbi ÄP och handla hem mat.

Runt 7 tiden kom Sara igen för att hjälpa mig med håret än en gång. Blev mycket bättre denna gång, men ja ser att de fortfarande lyser igenom på vissa ställen från mitt blonda hår.

Tycker ni ja passar bättre i mörk hår eller i blont hår?

          

.....mörk som nu.........................eller......ljus som förr????? va är finast?

Nu väntar ja på att Sara ska komma så vi kan Zumba loss...ha ha..

Annars blir de nog en lugn dag. Ska plocka lite inför helgen. Städa upp i Melwins rum och lite annat i hemmet.

Tjinpling

Kommentarer
Postat av: Malla

jag gillar mörkt bäst!

2009-10-09 @ 10:02:52
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Liinda

mörkt :)

2009-10-09 @ 11:03:02
URL: http://liiiindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ljust

2009-10-09 @ 11:07:45
Postat av: Sara

en pingla som du passar ju i alla de olika! :P men du blev så fin! tack själv för dig, de är så kul att träffa er! :)

2009-10-09 @ 14:14:52
Postat av: Maruja

jag tycler du passa i båda men mest i de mörka håret =)



trevlig helg

2009-10-09 @ 14:38:29
Postat av: LEa

helt klart det mörka nu när vi går mot mörkare tider=)

2009-10-09 @ 15:44:48
Postat av: Ida

jag gick precis från blond till mörk.. jag blanda en ljusbrun med djup kastanj för den går lite mot rött så de blev kanon! jag tycker du ska ha mörkt =)

2009-10-15 @ 23:48:35
URL: http://idaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0