Zumba zumba

Ha ha..nu har jag och Sara Zumbat. Svettades som en gris som vanligt. Är verkligen kul att göra de. När man väl ha lärt sig alla steg går de nog att ta i ännu mera. Ha ha..undrar va Sara egentligen tyckte om mitt Zumbande..ha ha..

Efter de att Sara farit så har de inte hänt så mycket idag. Har lagat middag. Gjorde benfri fläskkarre i ugnen med potatis och grönsaker som oxå va i ugnen. Himlarns gott. Love it.

Har inte så mycket att berätta för de har inte hänt så himla mycket på eftermiddagen. Robban är med Melwin på Ok och hyr film. Undrar va lillgubben väljer för film. Malcom ligger bredvid mig i soffan helt utslagen. Man ser att han fortfarande är spak efter febern.

Nä nu ska ja mysa med mina älsklingar. Blir nog pite i morgon. Ska fara och hälsa på papsen. Var ett tag sen man såg han.

Tjingpling och trevlig helg alla där ute


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack va du e gullig de kan ja verkligen behöva !! Ja hördu du nån förvärk bara sådär .. men den verkar då inte vilja komma än iallafall tyvärr .. it skulle de göra nå om den kom nu 4 dagar för beräknat!! :)

2009-10-11 @ 09:59:16
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0