Trött barn

Idag har ja haft en väldigt trött son. Då menar jag de äldsta men inte fick ja han att sova middag för de. Nä för gu om man skulle råkas somna. Då kan man missa något väldigt viktigt. Har själv varit äckligt trött idag. Har haft ont i kroppen och varit väldigt trött allmänt. Eller egentligen kom de efter vi va på vuxenbarn. Innan dess var ja gode så pigg.

Melwin har hunnit med massor av olika saker idag. Först var han på dagis sen på vuxenbarn sen så har han härjat hemma och för en stund sen åkte vi förbi Robbans jobb för att lämna lite man. Han jobbar länge idag. Kommer kanske hem runt 8 tiden ikväll.

Vet inte riktigt va jag ska berätta, har inte så myke intressant att skriva. I morgons ska ja till BVC med både Malcom och Melwin. Malcom har sin 4 mån kontroll och Melwin har ja fått en extra kontroll. Sen kommer vi att fara till stugan i helgen. Kommer bli skönt att få fara iväg lite. SKa packa lite inför morgondagen.

Jo förresten har en sak att skriva om och jag vet att detta kommer att bli ogillat hos vissa och vissa inte. Läste i Nu tidningen att Penelopé Cruz hade tagits på bar gärning med en cigg i högsta hugg. I vanliga fall hade de väl inte varit nått men nu är de såhär att hon är gravid. Vet att många röker under sin graviditet och att ja känner många kompisar som oxå har gjort de. Nu ska ja inte börja skriva hur dåligt de är för att barnen blir mindre och bla bla. Men för mig sticker de väldigt mycket i ögonen. Kan som inte förstå varför man inte kan låta bli när man är gravid. Menar, har själv varit storrökare innan ja fick min första son men direkt när jag fick veta att ja vänta han sluta ja på en gång. Samma med min andra son. Självklart har jag varit äckligt sugen på en cigg men ja har hållt mig. Tycker faktiskt att man kan försöka sluta för barnets skull. Inte är väl en cigg såå himla viktigt att man riskerar barnets hälsa. Men alla gör ju som de vill. Vissa har tur att få barn som är friska och vissa inte. Men hade jag rökt och de skulle visa att mitt barn skulle vara sjuk på något sätt fastän de inte skulle kunna visa att de berodde på rökningen så skulle ja ändå ha massor av skuldkänslor för att de kanske ändå var mitt fel. Men vi alla tänker och tycker olika men så tycker jag iaf och de står jag för. Har man bestämt sig för att skaffa barn så kan man offra vissa saker för barnets skull och rökning är inte de viktigaste av allt. Så de så



Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

NJae inte äre vackert med en gravid kvinna som håller i en cigg..det håller jag med om...



vart har ni stuga?

2009-09-24 @ 19:20:58
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Angelica

håller faktiskt med... tycker inte heller att man ska röka eller snusa under graviditet!

Det känns lite som att ska man göra d är lika bra att stoppa en cigg i munnen på dom istället för tutten när dom föds. och hur knäppt låter inte d ? :P

2009-09-24 @ 20:48:55
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: lea

jag håller med er,men det kan gå bra ändå;P

2009-09-25 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0