Mammas lilla älskling växer

Herre gud va Mario växer. Ibland funderar jag på om jag har nå växtmedel i bröstmjölken. VAr på kontroll med Mario idag på BVC och tänkte att han nog hade gått upp ca 100 gram som tidigare veckor. MEn när vi satt han på vågen höll ja nästan på att tappa hakan. Förra veckan vägde han 2960 gram och nu vägde han "håll i er nu" 3300 gram och var 52 cm. 2 cm på en vecka. Va ska man säga om de. En väldigt duktig liten kille. Nu väger han ungerfär som en nyfödd. I onsdags gick min tid ut. Undra hur mycke han skulle ha vägt om han hade fötts nu? Läkarna sa att de trodde han skulle väga runt 4 kg om han hade kommit rätt tid. Men ja hade nog tippat runt 3,7 kg.

Tänkt att detta var Mario när han var nyfödd.




Och detta är han nu



Är så glad att jag är mamma till dessa 3 vackra pojkarna. De är mitt liv de är mitt allt. Mitt hjärta skulle föralltid vara sönder om de skulle hända nån av dem något. Min kärlek till dem är obeskrivligt. Skulle kunna göra allt för dem.

Mamma älskar er min fina prinsar.

Sen till en annan grej. I morgon ska ja på SPA på pitehavsbad och skämma bort mig själv. De tycker jag att jag är värld. Förra julen fick ja ett presentkort av Robban och de har blivit uppskjutet hela tiden. Sen kom ju Mario helt oväntat men nu jävlar smäller de.
Hade tänkt fara med Malin men typiskt nog så lyckades hon bli dunderförskyld. Eftersom man är lite orolig över Mario så bestämde vi oss för att hon skulle stanna hemma. Är ju onödigt att han blir smittad. Men ja hade tur som fick med min svägerska ist. Så ensam blir jag inte iaf. Sen ska ja byta lite kläder till Mario och se om ja hittar nå julkläder åt mig och Melwin. Blir nog trevligt. Hoppas bara de slutar snöa tills i morgon. Får hålla tumma tår för de.

Sen måste jag bara få berätta en sak som ja älskar att göra och de är när man lägger sig för kvällen. Brukar ju amma Mario och sen är de så mysigt att lägga sig nära hans ansikte och bara känna närheter av han. JAg skulle kunna titta ihjäl mig på snyggungen. Slår mig ibland att ja är min lillplutt. Känns så overkligt.

Nä nu ska ja glo lite på tv innan ja lägger igen mina ögon för de blir tidigt i morgon.

Tjingpling Sverige

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att lilleman fettar på sej! Han kan få lite av mej med ;p

2010-12-17 @ 23:06:59
URL: http://maaalip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0