Hemma igen

Nu är man tillbaka i byn hos sin älskade familj. VAr såå himla skönt att komma hem till Robban och barnen. Gu va ja har saknat dem.

På Kallax berättade Melwin att de hade en överraskning åt mig hemma och att de var blommor. Ha ha...skönunge. Man har lärt sig att inte visa eller berätta de för han eftersom han har lite svårt att kunna hålla det hemligt. Var en jättefin bukett och jag fick även en fönsterskrapa som man har medel i och som gör att de inte droppar eller blir fula ränder när man putsar glasytor. Så i morgon ska ja testa den och se om de funkar.

Som sagt så har ja haft en supertrevlig helg och ja är så glad att ja gjorde de för nu dröjer de länge länge innan ja kan fara iväg igen helt själv. Blir ju inte lättare ju mer barn man skaffar.

Förresten idag när ja skulle gå igenom tullen på Arlanda så pep maskinen och ja blev noga checkad. Fick rent av ta mig stövlarna. Tror de var mina nya jeansleggings som fick igång apparaten eftersom den hade dragkedja längst ner på benen. Men efter en lite stund fick ja gå.

Har ikväll lagar rostbiff med rostade grönsaker till. Va supergott. ÄR hur mätt som helst nu.

Nu försöker jag söva en VÄLDIGT arg lillebror. Han är sååå himla trött men vägrar att somna. Va ska man göra när ens barn har så starka viljor. Inte lätt att vara mamma ibland.

Snart ska jag och älsklingen lägga oss. Känner att man är gode så trött efter en dag resande

Ha de bäst alla

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

Men grattis till graviditeten för tusan! så roligt ) och skönt att du fått må bra!

2010-06-02 @ 21:00:51
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0