Sol inne, sol ute, sol i hjärta, sol i sinne

Ja herre gud va varmt vi har haft de nu några dagar. Man ska inte klaga när värmen äntligen kommer men den kom verkligen med besked. Hade gärnat fått komma lite i taget. Men men de är bara att njuta för den kommer väl att försvinna lika fort som den kom.

Så var hänt idag då? Melwin har varit på dagis idag och jag gick efter de och köpte blöjor till Malcom. Var tänkt en kort promenad men när vi nästan var hemma igen upptäckte jag att unge herr Nilsson hade lyckats slänga av sig kepsen utan att ja sett de så då var de bara att vända och leta reda på den. Fick gå en bit innan ja hitta den. När ja väl hade kommit hem ställde jag mig på en skallrig stege och började måla vit där hängrännorna ska va. Hatar verkligen att vara på stegar men va ska man göra.

Malcom och jag har varit ute hela dagen och grejjat på här hemma. Sen när vi hade hämtat Melwin på dagis tog vi oss en glass som vi åt inne. Var skönt.
Sen kom Jenny K  förbi med 2 av sina 3 tjejor så då fick man surra av sig lite med. Vi fick även en snabb visit av Linn och Sasse. Fick ta lite på hennes växande tvillingmage. Hon är så fin, men ja förstår att de är tung för henne.

Annars har de inte hänt så mycket idag. Ble kyckling och pommes som vi avnjöt ute i solen för Melwin bestämde de. Har även hunnit byta däck på lill Mickran så den slapp ha vinterskorna på sig.

Nu försöker jag söva mini Nilsson och sen ska ja boka om min sthlm´s resa så ja kommer fram tors kväll ist för fre kväll. Får man en extra dag i storstan. Men att boka om resan kostar 300 i ombokningsavgift plus mellan skillnaden om de nu blir nån. så minst 500 spänn räknar ja på. Ja ja så kan de va.

Har förresten fått massor av gratulationer för bebisen i magen på Facebook. Tror de blev väldigt många som blev överraskade över vårt 3: bebis...ha ha...men ja längtar så. Är såå himla möttot just nu. Vill ha gått halva tiden minst.

Nä nu ska ja ringa flygbolaget och höra va som går att göras. Lite bilder får ni på mina småtroll och älsk.

Tjingpling

  

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

åhh vad roligt med en liten till =) , stort Grattis ! kram kram

2010-05-21 @ 11:05:18
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0