Delux sviten

Tjoho...har bytt rum nu och fick delux sviten =) me like that alot. Tidigare har jag bott i en sjukhus sal som man delar med en annan men nu har jag fått flytta till ett eget rum som de har fixat upp jättefin. Har en malmsäng och malmbyrå. Har även en platt tv plus att de har målat väggarna. Där 3 väggar är mocka färgat och en är choladbrun färg. Fina gardiner och en hylla med 2 tavlor. Ser ut mer som en vanligt rum när de gjort till de. Borde de göra i alla rum. Blir mer hemtrevligt och den känslan behövs när man bor här en tid.

Lilleman gör fortfarande framsteg. Hade gått upp 50 g från igår till idag så nu har vi dragit av mer från sonden eftersom han är så duktig på att amma från mig. Fortsätter han såhär så dröjer de nog inte så länge innan vi får börja fara hem på permiss. Gissa om jag längtar. Är såå himla stolt över min lilla son som gör så stora framsteg fastän han är så liten än.

Vet inte om ja har berättat de men Lilleman föddes på samma datum som min mamma dog. Så när min prins såg ljuset för första gången var de 2 år sen på dagen som mamma somna in. Nu blir den dagen både en glädje och sorgens dag. Jag önskar att hon hade fått träffa både Malcom och lilleman. Men de va ju tur att Melwin han träffa sin mormor. Ska så snabbt ja får permiss fara och hälsa på henne på graven och tända och göra fin inför vintern. Saknar díg mamma massor.

I morgon kommer Robban hit och ska sova till ons. Ska bli så mysigt att ha älsklingen nära sig. Vi har väl inte sovit ihop eller själva på minst 3 veckor. Kommer bli massor av mys med lilleman. De stora grabbarna ska få sova hos farmor och farfar. MEn de tycker de är sååå roligt att vara med dem.

Nä mina vänner nu avslutar jag med lite bilder på lilleman och hans underbara storbröder som var och hälsa på igår under dagen.

                

                  


                   

                    

 

 

Tjingpling ♥♥


Kommentarer
Postat av: Sara Ö

Ninnie!!



Vilket kanonjobb du gör där i din ensamhet...skönt att få träffa den närmsta familjen lite! Förstår att du längtar till då den "riktiga vardagen" börjar, komma HEM och mysa på i höstmörkret! Det är ni verkligen värda :)



Jag önskar er all lycka och tänker på er.

Många kramar från mig!!!

2010-11-02 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0