FY BLÄ OCH PISS

Ja, vad ska jag säga förutom de...tycker rubriken säger de mesta om hur ja känner mig idag. Bröllorna mår lite bättre men febern har blivit högra. INTE kul...jag hoppas jag blir bättre tills i morgon för de är tänkt att Robban ska ta hit kidsen och sova över. Blir att leka lite nere i lekterapin sen så ska vi mysa på massor på kvällen med film och gott. Sen hade jag tänkt att Melwin skulle få sova med mig medans Robban och Malcom sover på patienthotellet.

HAr inte så mycket att skriva idag för ja har mest sovit och tyckt synd om mig själv. De enda ja kan säga att Lillgrodan har gått upp massor i vikt sen igår hela 70 g. Hur duktigt är inte våran kille. Mammas älskling ♥

Däremot så saknar jag mina små älsklingar hemma. Känns jättejobbigt när ja hör att Malcom har börjat prata massor. Missar allt de där. Min lilla kille börjar vara så stor.

Älskar er såå himla mycket mina hjärtan

Kan hända de inte blir nå inlägg i morgon om mina älsklingar kommer för då vill ja bara vara med dem och inte här...men de förstår nog ni

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0