Äntligen helg...

Nu är de fredag igen och alltid lika skönt de. Har idag varit asigt trött men jag tror de beror på att ja jobba igår och sen for på Cope på kvällen så ja var knappt slitt nå på över 12 timmar.

Jobbade på dagis igår och de är alltid lika kul de. Men jag fick ta 2 alvedon vid lunch av snälla Ewy för ja fick sååå mycke mensvärk. Hade jättemassor på ons kväll och magen var som en kanonkula hela kvällen. Tog en varmdusch och låg största delen av kvällen. Men de blev lite bättre sen av alvedonen. Men däremot så börja jag spy som en gris. Bara tvärkom och sen mådde jag småilla hela natten även endel förvärkar som molande på.

Har idag dammsugit precis överallt där man kan tänka sig. Drog fram sofforna i vardagsrummet och bordet så man kunde komma åt. Sen blev de att hämta ungarna från dagis. Blev att fara ut på affären eftersom ja lova Melwin att han skulle få äta plättar och de plättar som ja hade hemma hade blivit dåliga. Så inte tror ni att de dög med nå annat då. Ja ja...sånt får man ta om man vill att ens barn ska äta nå.

Efter lunchen blev de att lägga sig på övervåningen med Malcom. Tror vi låg till 3 innan vi blev uppjagade av Robban som kom hem från jobbet. Blev lite kaffedrickande innan ja åkte in till byn. Hade en tid hos optikern eftersom mina glasögon verkligen sjunger på sin sista vals. Men huvva så dyrt de kommer blir att skaffa nya eftersom ja har så stort brytningsfel så blir de lite special special. Tror de billigaste glasen skulle gå på 2200kr plus bågar...gahh....inte rolig utkostnad peciallt när ja har tänkt operera ögonen så snart ja har slutat amma. Måste verkligen fundera på hur ja ska göra..

Har även hunnit med att köpa en födesedagspresent åt Liam som blivit stora killen. Men ja kan säga att de är inte lätt och speciellt när man bor i en by som kanske inte jämt har de bästa utbuden. Som idag så var de mycke på ingående så de fanns inte så mycke att välja mellan. Blev även att handla lite hårfärg åt mig själv. Sen så kollade jag runt efter bokstöd men hitta inga.

Nu sover barnen och vi ska alldeles strax börja se film. Blir Avatar. Sist vi såg de var i jan när vi var i utlandet på våran lilldator som vi hade med oss då.



I morgon går vi in i v.32 så då har man bara 8 veckor kvar. Nice nice. Snart kommer vi få träffa våran sötbebis.

Tjinpling på er där ute och ha en underbar helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0