Äntligen helg!

Då var de Fredag och snart är de helg. Va skönt. Nu har Robban jobbat sin första vecka efter semestern. Han har tyckt de har varit jättejobbigt att börja om när han varit ledig så länge. Till helgen ska vi fara till våran stuga i a-jaur. Ska bli mysigt. Det enda som var synd var att en kompis igår frågade om jag ville komna på tjejmiddag och gå ut sen. Var ju typiskt att de sjkulle bli just denna helg. Får väl ta de en annan gång ist.

Igår så jobbade ja kväll och de var gode så lugnt. He he, min sambo tycker ja är såå seg. Sluta kl 20 men då gick när ja skulle hem gick jag ner till min gamla avdelning och prata lite med dem.. Sen for ja å handla lite cigg å mickromat till gubben. Så kl var runt kvart i 9 innan ja var hemma. Tog mig nästan 1 tim att ta mig hem. Men ja hittar alltid nån att prata med.

Nu är de inte så länge kvar innan vi får flytta in i vårat hus. Förhoppningsvis ringer mäklaren ida och berättar när vi får inträde. Skoj skoj skoj..längtar massor. Ska bli såå himla skönt speciellt när man har småbarn. Att de får en tomt att vara på.

Nä nu ska vi väl försöka få i oss nått att äta sen ska ja plocka ihop lite tills i helgen

tjingpling

Förresten igår såg ja Hell´s Kitchen. Gordon Rampsey är ju som skön på ett sätt. Han är ju väldigt elak med sina lärlingar men de är ju de som har gjort honom så känd. Men ibland tycker man att han tar i väl lite hårt. Men bra är de iaf

Hells Kitchen

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack!



Näe, så sant så :)

Hoppas ni också får en mysig helg!

Kramar

2008-08-15 @ 13:15:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0