Fredag till slut

Nu är de äntligen fredag och Melwin vakna före 7 ida. Gick ändå gode så bra att vakna. Trött är ja men inte så där farligt ändå. Idag tänkte ja städa inför helgen. Städa i onsdags å de ser för jävligt ut igen. Nu är man ska flytta till hus snart så orkar man egetligen inte riktigt bry sig men man måste :-)

I går jobbade ja kväll. Gick bra, fastän vissa av våra tanter och farbröder inte är de snällaste. Men man måste tänka att de är inte friska heller. Hade varit en annan sak om en helt frisk människa sa och gjorde det de kan göra och säga. Man har förståelse för dem.
Sen när ja sluta for ja till MElwins faster och kusiner för de var fortfarande där. Robban skulle skruva i sin bil och hjälpa till med nå oxå. Så runt kvart i nio åkte jag och Melwin hem för att han skulle få sova. Är jobbigt och vara med kusinerna. Är full rulle hela dagen då.

Senare på kvällen ringe världens bästa Sara och vi pratade en stund. Är så skönt att man har riktiga vänner som hon. När de andra som sägs vara ens vänner sviken en vet man att man förlita sig på de RIKTIGA vännerna. För de finns alltid där i vått och torrt. De är nar man har jobbigt och tungt som man får veta vilka en sanna vänner är. Så gumman, tack för att du finns i mitt liv och du vet att du alltid kan ringa mig. De enda är som är såååå tråkigt är att du flyttar ifrån oss :(

Ok va ska man göra med idag förutom att städa. Tänkte att man kanske skulle ta sig ut nu när de är så fint väder för en gång skull. Man får passa på och vara ute när de inte regnar. Tänkte tvätta en tvätt oxå för nu har vi massor som behöver tvättas.

Får se om vi far till Piteå i helgen och hälsar på min mormor, beror väl helt på om hon får fara hem eller inte idag. Igår fick Robban veta att han jobbar natt så han börjar redan söndag så de blir för hans dela att vända på dygnet. Är inte de lättaste när man har en liten en som vaknar vid 7-8 tiden. Vi får kanske fara till Piteå å hälsa på där nån dag så han får sova ut eller bara fara å hälsa på lite folk.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jo, Micke är nog mer nervös än vad jag är :-)

Men nog ska det gå bra!

Jag kommer säkert skriva hundra inlägg den dagen det börjar hända något, rastlös och orolig som man är :) Hoppas ni får en mysig helg! Kramar

2008-08-22 @ 21:12:40
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Pernii

Joo jag vet de e grymt skoj.. men jag har fjantat till mig på äldre dar med å ta loss eventuell fisk.. E inte robban en sån som fiskar? det trodde jag.. Jobbet går bra.. är inne på slutspurten nu så det känns som om man jobbar jämt... hur e det med er då?

2008-08-22 @ 21:58:24
URL: http://pernillaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0