Jaha

Ok så nu har man skapat ytterligare en blogg. Har en blogg på babyblogg. se där ja skriver lite om allt möjligt. Det enda som ja inte fattar där är hu man sätter in flera bilder. Kanske finns nån snäll själ som förklarar för mig här hur man gör.

Jag och min älskade son ska snart äta korvsoppa sen ska vi ut på en långpromenad så han får sova lite middag. ;åste ju hålla mig igång nu efter min 13 dagars diet. Gick ner mellan 5-6 kilo så de är bara att fortsätta gå ner och hålla vikten sen. Slippa känna sig som en vandrande valross. Ingen kul känsla.

Igår hade vi främmande av en gammal barndomsvän till mig som ja inte har träffat på 4 år. Vi bodde tillsammans i GBG. SEn flyttade ja upp och hon till huvudstaden. Men nu äntligen har vi hunnits träffa och de var så himla roligt. De fick även se Melwin.

Nä nu ska vi klä på oss och hänga lite tvätt innan vi ska promenixa. Ska se om ja kan få med mig nån på promenaden. :-) Kanske du Sara om du inte jobbar vill säga



nu har vi varit ute å gått  ett stund. var verkligen skönt. men de började skvätta lite granna. ska senare ida fara en sväng med Sara och gå. kanske bli lite mer effektivt då. nu har ja och Melwin haft fruktstund och han är som vanligt överallt där han inte får vara..men så ska de vara.
måste få sätta in en bild som ja hitta på datorn från förra PDOL när Melwin bara var ca 2 mån. jättesöt i sina hörselskydd.

Måste vara rädd om lillemans hörsel
Måste ju vara rädd om älsklingens öron när de är festival



Mammas lilla snygg unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0