Lördag hela dagen lång

Jag och Melwin gick upp halv 7 idag. Var inte sugen alls på att gå upp. Va gode sååå trött, men men man måste. Robban börjar jobba natt ikväll så han måste få sova ut.

Igår åt vi kräftor..gott gott, har inte ätit de på 2 år. De enda är att man får inte vara allt för hungrig när man ska äta de annars hinner man svälta ihjäl. He he. Sen på kvällen for ja och lämnade släpvagnet som vi lånat för vi har köpt en soffa och som vi ska ha i stugan. När ja hade länmnat de på Statoil åkte ja en sväng till Sabina. De festade lite och skulle ut sen. Även vrldens bästa Sara var oxå där. Hoppas du nu gumman inte kom hem allt för sent igår så du orka jobba ida.
Hyrde en film som hetter Surf School :

Om Surf School:

Ett gäng outsiders på en amerikansk high school bestämmer sig för att delta i en stor surftävling i Costa Rica men för att lyckas måste de först lära sig en viktig sak - att surfa
.

Skådespelare Surf School:

Harland Williams, Ryan Carnes, Corey Sevier, Laura Bell Bundy, Miko Hughes, Lee Norris, Sisqó, Angie Ruiz, Taylor Negron, Lin Shaye, Chad Amsel, Diane Delano, Eriko Tamura



Var ganska rolig men ingen hörjdar rulle precis. Lite störd på ett roligt sätt.

Förresten så hitta ja på blocket massor av vinterkläder till Melwin. Tror de blev 9 plagg för 800 spänn, både jackor och overaller och en nästa oanvänd Reima overall. Ska fara och hämta de idag när vi far hem till byn.

Jag och Melwin ska snart fara till min pappa och hälsa på en stund, sen ska vi väl bara hämta upp Robban och fara tillbaka hemmåt.

Skulle så gärna vilja fixa min blogg. Nån vänlig själ som kan detta och kanske hjälpa mig.



Mammas lilla älskling hos mormor

Berättar mer sen ikväll.

Ha de alla

PS. Gå in på denna sida och så ja får värva er och vinn gratis grejer. http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=4488 DS
Surf School 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0