LÖRDAG...

Sitter här och försöker att få upp Robban. Gick ju inte så bra för han att vara uppe länge. Han sov i soffan i natt för han gick inte att flytta på. Sa runt halv 3 tiden att ja skulle lägga mig men han bara mummla nå..ha ha. Tydligen hade han sett pingissvensken förlora på kinesen. Undrar hur de gick för damerna i handboll i natt. När jag gick och la mig så låg de under med några poäng.

Idag blir de att fara till Piteå. Ska hälsa på mina päron och mormor. Sen ska vi fara till MIO för att byta toppen på ett skåp. Sen blir de väl att fara till Stan å springa lite med mamma. Hoppas hoppas för då blir de att äta nå gott. Mumma.

Nä nu ska ja börja göra min ordning så inte gubben måste vänta på oss.

Uppdaterar mer sen

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0