Os

Sitter och ser op finalen i tennis. Sverige kan få som sämst silver och de är inte illat pinkat. Sambon berätta att sist de fick medalj var 1912 när Sverige hade OS. Här är de OS på hela dagarna. Fast de ingen som ser på de. Finns bara där i bakgrunden för de kan ju vara nå intressant som kommer upp. Min älskade karl skulle ju se tennisen men han har inte sett många minuter. Ligger hellre å snarkar i soffan. Får se när lilleman vaknar. Har suttit och laddat in lite bilder på datorn från kameran. Hitta en så himla fin bild på lillplutten som ja vill dela med mig till er



Kan man vara nå snyggare?

Nu vaknade Melwin så ja får komma tillbaka senare och skriva klart

Nu är man tillbaka igen. Har en liten son som springer omkring och härjar. Vi ska snart äta eller jag ska snart börja med maten så vi får i oss nå i magen ikväll.

Måste berätta va vi gjorde igår. Var med våra grannar och grilla ute ända till runt 11 tiden på kvällen. var jättemysigt. Men oj va mörkt de börjar bli nu. Nu är hösten på väg. Nä nu ska ja surfa vidare innan maten ska göras

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken söt bild på Melwin!



Hoppas ni har en trevlig helg!



kramar

2008-08-17 @ 10:27:31
Postat av: Anonym

Tja, läget? Bra du har en blogg så jag har mer att läsa :)

2008-08-18 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0