Regn och åter regn

När ja vaknade ida så regnade fortfarande. Gissa om man blir deppig när man ser regnet öser ner. Idag hade vi sovmorgon. Vaknade vid 9 tiden. Var jätteskönt och man kände sig gode så utvildad.
Igår var ja ner till piteås sjukhus för ja har ju hela min familj liggandes där. Men de är inge fara med min mor och far men däremot min mormor är inte allt för kry. de var en hjärtinfark som hon hade haft. De sa att hon var gode illa derann så om de skulle hända nått så skulle de inte försöka uppliva henne. Så vi får se hur länge hon lever. Men hoppas hon blir bättre. När ja hade varit på sjukan så åkte ja till Öjebyn och hämtade upp en kompis å hennes lilla son för vi skulle äta ute. Åkte till en pizzeria och åt middag där. Var gott. SEn skjusade vi hem dem och åkte själva raka vägen hem sen. Var lite jobb att ålla Melwin vaken hela vägen för han var gode så slut. Han somnade gode så snabbt sen. Var en rött liten kille kan ja lova er.

Idag blir de städ och fix här hemma sen blir de att fara till party Light å lukta på goda ljus. Blir väl att köpa nått ljus så man kan lysa upp denna tråkiga och regniga höst.

Nä nu ska vi gå och få i oss nå i magen innan vi ska städa. Ska se om ja kan få min son att hjälpa till.

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller tummarna för att din mormor blir bättre!!



Kram Therese

2008-08-19 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0