Regning måndag...

Idag är de måndag och de regnar för fullt ute. Idag har ja hunnit med en del saker. Var första dagen på skolan. Men de var mest info och vi fick våra schema så nu på torsdag börjar jag med min första kurs som är funktionshinder. Kom på att ja inte skrev nå igår men de beror på att vi hade fullt upp hela dagen. Åkte från a-jaur runt 11 halv 12 tiden och då åkte vi till robbans päron för han skulle hjälpa med att klippa gräsmattan. Som tack fick vi äte blod- och vanlig palt. Mumma. Tror vi  var hemma förrän runt 8 på kvällen. Melwin var gode så slut så han somnade på en gång.

Som ja skrev tidigare har ja hunnit med endel ida. Efter ja hade varit på skolan så for ja till Mim´s och handlade för 300kr men fick 4 plagg. 1 par byxor, 3 tunikor. De hade ta 4 betala för 1. Inte dåligt. Sen var vi till Melwins faster på Öbergs och hälsa på sen var vi å handla. När vi kom hem hade ja några missade samtal på hem telefonen. Såg att de ringde från mormors hem så ja ringde dit och fick veta att hon hade åkt in till vc för hon hade blivit dålig ida. Sen när ja pratade med vc misstänkte de att hon hade får en hjärtinfarkt så hon ska skickas till sjukhuset i piteå. Ska fara dit och hälsa på henne för de sa att hon inte är allt för bra. Så man hinner träffa henne en sista gång ifall hon blir sämre. Och sen på de så ligger redan både min mor och far på sjukhuset. Pappa åkte in i torsdag för han ramla och fått nå kotförskjutning och min mamma har diabetes så hon har haft så högt blodsocker i 2 dagar så de ville lägga in henne. Är väl bara ja som inte ligger inne men snart kanske. Väntar bara in att Melwin ska vakna så ska vi fara på en gång. Känns lite jobbigt om mormor skulle gå bort. Hon har verkligen funntis där för mig ända sen ja var liten. Men nu ska man inte dra för snabba slutsatsen. Hon kan bli bättre.

Förresten, du anonym som har skrivit till mig, de gör absolut inge om du säger vem du är så man vet =) Är så svårt att veta jämt vem de är som kommenterar.

Nu ska ja surfa vidare medan lilleman sover plus att ja ska prova mina nya byxor. =)

Kommentarer
Postat av: Eva & Lisa

Tack så mkt! Är riktigt underbart att vara mamma! Hur är läget med dig? De var minsann inte igår..



Hur gammal har lille mannen hunnit bli då?



Ha de fint, Kram

2008-08-18 @ 17:48:51
URL: http://evasvardsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0