Snart helg igen

Nu är de torsdag och snart helg igen. Tidem går verkligen fort. Tycker bara veckorna springer iväg. Snart har gubben min jobbat 1 vecka och om ca 2 veckor börjar Melwin på dagis. Lillkillen börjar bli stor
I morse när vaknade jag hade ja sååå himla ont i magen. Självklart var de tantröd som var på besköp. Phu..inte kul men men man är kvinna så man har son inge val. Undrar hur de skulle vara om de var männen som hade mens. Goode så mycke gnäll de skulle vara då..ha ha.

Så va hände igår då. Jadu vi städade lite och Melwin var så duktig. Hjälpte till att skura och torka. Tog en bild men den är i kameran. Får v'äl visa den senare. Efter lunchen  tog vi oss en långpromenad så Melwin skulle få sova middag. Var riktigt skönt om de nu inte hade regnat men man kan inte bestämma över väder och vind. Hade som tur var kläder för att vara ute i regnet
Sen när vi hade gått klart åkte vi till Melwin faster för att vänta in sambon. Melwin verkligen älskar att leka med sina kusiner. Full fart hela tiden. När gubben kom hem från jobbet beställde vi mat utifrån. Var gott var väldigt länge sen ja åt utemat. Men ja blev alldeles för mätt. Runt 8 på kvällen åkte vi hem för att Melwin behövde lägga sig för kvällen.
Satt uppe en stund vi datorn och såg Projekt runway på 3:an, men ja kom på just nu att ja inte hann se klart för Melwin vakna så då gick ja å la mig med min älsklingsgrabbar. Undrar vem som åkte ut..hm..



Faktiskr riktigt kul och titta på när de designar kläder. Vissa skulle jag aldrig sätta på mig men vissa plagg är riktigt snygga.

Kom på just att ja måste ringa sambon och säga att ja jobbar ikväll några timmar så han inte jobbar över. Annars måste jag hitta barnvakt åt Melwin.

Nä nu ska ja blogga vidare och kika runt på blocket. Man kan ju hitta nå fynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0