Gäsp och åter gäsp

Idag är det en seg dag. Är sååå himla trött. Ändå sover jag ändå ganska bra nu. Bättre än va jag har gjort iaf. Kan inte klaga att Melwin håller mig vaken för nu har han sovit över 1 vecka i sin egen säng hela natten och utan välling. Förr var man tvungen att vakna 1-2 ggr för han vägrade somna om utan välling men nu har vi varit hårda med han och de gick hur bra som helst.

Har skola idag, är såå spyless på allt gällande skolan men de beror nog på att jag har haft så mycket extra arbete oxå. Men till jul blir jag klar undersköterska. Jippie. Om man nu får sig nå jobb vill säga. Är nog inte de lättaste kan jag tänka mig.

Ska innan skolan fara och luncha med Anna och Viggo på det nya Cafét som har öppnats här. Gott gott.
Nu är de bara ca 2 veckor kvar tills vi far till Gran Canaria. Längtar massor och de är ca 4 v. till vi ska göra UL. Får se om vi kommer att kolla upp könet. Är så sugen på att veta men Robban är inte lika så vi får se hur vi gör. En sak som är mindre kul är att melwin har börjat bli hostig och snorig. Hoppas han bara blir frisk innan vi ska fara för det är ju inte så kul att fara iväg och vara sjuk. Blir att kurera han tills vi ska fara och en själv oxå för den delen.

Den första dec flyttar världens bästa Sara till Piteå. Usch va tråkigt för mig men kul för henne. Hoppas du får de bra där nu gumman. Förhoppningsvis kan vi ses ändå fastän du lämnar våran lilla by.

Nä nu ska jag plocka vidare här i vårt hus.

Tjingpling på er


Ps. Måste bara tillägga att de har snöat massor här nu sen igår. Är mysigt med snö och när de inte är så kallt. Var ute och skotta uppfarten igår hela familjen sen var vi å åkte skoter en snabbsväng. Gissa om Melwin var lycklig. Han älskar ju sånt. Ds

Big Thompson River in Winter

           Fina vinterbilder som jag ej har tagis men de ser typ ut så här nu

The James river in South Dakota on a frosty and foggy winter morning.

Snow in north Sweden

                               Grymt vacker bild


Kommentarer
Postat av: Jenny/Jejja25

Visst e de härligt med snö & vinter..

ÄLSKAR verkligen den här tiden då man ska adventspynta, blir en sååå underbart mysig stämning.



Härligt att ni ska åka utomlands också, hoppas att ni alla e pigga & krya tills dess.

Här e vi sjuka så vi ska kurera oss vi med.



Ha de gott gumman, kramar till dig & din familj :-D

2008-11-25 @ 12:52:08
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Heeej, vart lite mindre tid över än vad jag trodde=) Men imorgon är den klar! Skickar den via mail när jag gjort den =)



Kram Amanda =)

2008-11-26 @ 21:36:51
URL: http://girlyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0