Host snor och gråt..

Min lillälskling har blivit sjuk. Har hostat hela natten så de blev inge dagis idag för han. Och inge jobb för mig i morgon eftersom jag ska vara hemma med han hela dagen. Verkar göra så ont för han när han hostar. Mammas lilla älskling. Men en sak är ju bra att han gör bort de innan vi far utomlands. Det är ju bra.

Så va har hänt idag då. Melwin var på 18 mån kontroll. Fick ingen spruta pga förskylningen men han vägdes och mättes. Nu är han 85 cm lång och väger 11,3. Han har växt 8 cm sen 1 års kontrollen och  gått upp ett ½ kilo. Ska tillbaka nästa fredag för sprutan.

Sen har vi bara varit hemma och myst på innan jag skulle jobba. Jobba på dagis idag mellan halv 2 till halv 6. Gick bra men oj ja magen börjar va i vägen redan när man ska böja sig ner och hämta saker från golvet. Ha ha..kommer rulla fram som en boll.

Nu på kvällen har vi bara tagit de lugn. Melwin sover nu och gubben är på väg snart hem från Piteå. Sen blir de lite skolarbete innan man lägger sig. Är gode så trött men jag har endel skoljobb kvar att göra.

Tjingpling på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0