UL på spec mödra

Har idag varit till Piteå och gjort massor av ärenden, men de roligaste var ändå när jag fick se våran lillgroda sprattla omkring där inne. Man blev så glad över att se att allt verka bra med den. Bebisen var 12,5 cm lång och jag blev flyttad från den 16 maj till den 15 maj, men bm sa att till rutin ul kan bf ändras. Så då får vi se då. Hur som helst så var de jättekul och få se att bebis mår bra fastän mamma har varit ledsen och haft så jobbigt sista tiden.

Vi fick hem 2 bilder men tyvärr så vet jag inte vars scannern är så de blir ingen bild än. Men ni ska få se den sen eller så får ni vänta tills nästa UL blir :-)

Nä nu ska jag vara duktig och plugga och städa lite

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Angelica W

Hej gumman!

Vad roligt att hör att allt är bra med bebisen!! nu ska jag ta mig tid att komma och hälsa på dig!!

kramar i massor

2008-11-06 @ 22:54:39
URL: http://lillaa84.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh vad härligt att få ser er lilla/e bebis..

Kan tänka mig att de måste ha känts riktigt bra..



Ha de så gott gumman, kramar :-D

2008-11-07 @ 09:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0