V. 13

Nu har man gått in i v.13. Nu har de kritiska veckorna gått. Skönt. i morgon ska jag till Piteå och få göra ett tidigare ul. Tror ni att jag längtar nå??? Det enda som var tråkigt var att gubben min inte kan följa med. Men jag ska boka tid för rutin UL och då ska jag ta en tid som passar han. Får se om vi tar reda på könet denna gång. Jag är lite sugen på att veta men inte gubben min.

idag har ja känt massor av sprattel i magen. Är sån mysig känsla. Längtar till man verkligen känner av buffarna med de dröjer väl några veckor till..

Som vanligt ska ni få sen en bild från v.13 men jag tror magen är mindre denna vecka än förra. Ha ha..va de kan förändras massor



Tjing pling på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad mysigt med ultraljud imorgon:-) Och magen är ju jättefin:-)



Kramisar

2008-11-04 @ 13:35:22
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilken fin mage : )

2008-11-04 @ 20:16:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Ann

grattis till bebis, det är så mysigt att se gravidmagar.

2008-11-05 @ 12:09:05
URL: http://annstorm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så söt liten mage du har, måste kännas mysigt att du snart kommer att få se den lilla/e :-)



Så vad tror du att de blir denna gången ?



kramar :-D

2008-11-05 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0