V.15 och BM-besök

Nu har man gått in i v.15 eller ja de gjorde jag ju i lördags men jag har inte haft orken att skriva nå. Tiden går sakta men säkert frammåt. Skulle vilja att jag var i v.20+ eftersom då ser man verkligen att man är gravid plus att man känner av bebisen sparkar bättre då.

Som sagt igår var jag hos Bm och de gick hur bra som helst. Slapp bli stucken i fingret och de bugar och bockar vi för. Hatar nålar. Blir helt knäpp när jag ser dem. Börjar hurvas bara jag tänker på det. Som jag sa tidigare, allt såg bra. Fick även lyssna på bebishjärta och de låg på160 slag/min och mitt blodtryck låg på 112/65. låg och bra sa Bm.

Får skriva mer för nu vakna lilleman och vi ska göra oss ordning för dagis och jobb

En bild på magen ska ja hinna med oxå



                             Magen v.15

Kommentarer
Postat av: Jenny /jejja25fl

Hej gumman !!!



Nu e vi hemma igen efter vår semester till GBG, va skönt att komma hem igen efter mer än en vecka borta hos syster m.fam..men roligt har vi haft oxå :-) 8 st i ett litet radhus, verkligen familjekänla..



Magen växer ser jag, HÄRLIGT..har ni kollar kön eller hur va det ???

Hoppas att allt e bra med er, tänker på er.



kramar :-D

2008-11-23 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0