v.16

Nu är de lång mellan gångerna som jag skriver men de  är för att jag har så himla mycket under veckorna nu. har jobbat hela veckan inom barnomsorgen.  men däremot så tänker jag lägga in en bild på magen denna vecka. växer som bara den. Är så svullen och fet som bara den nu..ska göra 2 bilder som visar skillnaden från nu och när jag vänta Melwin. Är gode så stor skillnad tycker jag.

 

Magen med lillgrodan                                                                                            Magen med Melwin

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Angelica W

Vilken skillnad på magarna =) men så himla söt den är =) kram kram

2008-11-24 @ 21:38:57
URL: http://lillaa84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0