V.17 och uppiffad

Nu har man gått in i v.17. Tiden rusar bara iväg. Egentligen skulle jag bara ha ca 1 vecka kvar till ul men de är ca 2,5 eftersom jag var tvungen att ändra tid. Så den 22 dec får vi se vårat gryn. Ska bli så kul. Har inte än hunnit ta nå nytt kort men den kommer

Som ni ser har jag även piffat upp min blogg. Eller jag har inte gjort utan de har Amanda gjort. Tack så mycket. Blev assnygg tycker jag.

Idag har vi varit till Piteå och kollat igenom de sista i mammas hus så nu kommer jag inte att fara dit nå mer. Kommer bli skönt eftersom jag känner att de har varit så jobbigt och vara där. Så nu kommer jag inte att sätta min fot där nå mer. Vill bara därifrån när jag kommer dit. Sen var vi förbi mammas grav och tände några ljus. Ska kolla på gravstenar åt henne för de så hemskt ut.

Tänkte visa lite bilder på min älskade mamma. Fick massor av fina bilder av Allis. Även hennes fina kista.

Min älskade lilla mamma. Jag saknar dig så enorm mycket. Hade velat ha dig här hos mig. Vet inte hur jag ska klara av ett liv utan dig. Men man har inte så mycket till val. Hoppas på en liten flicka så ska hon få ärva nått av dina namn.
Älskar dig mamma och glöm aldrig bort mig för de kommer jag aldrig göra. Du finns tryggt bevarad i mitt hjärta och där kommer du alltid förbli.



                  Sista kortet som togs av mamma i aug


                   Mamma sommaren -04


                  Mammas fina kista  i kyrkan

Kommentarer
Postat av: camilla

vilka fina bilder på din mamma. Hoppas ni får en härlig semester och en riktigt god jul /camilla

2008-11-30 @ 10:45:37
Postat av: Jenny/jejja25

Åh vännen, blir alldeles tårögd (än en gång)

Så fina bilder & så fint sagt om din alldeles egna mamma <3



Hoppas att ni får en mysig tid i jul, jag kramar om er jättemkt..



Kram kram Jenny

2008-11-30 @ 21:23:46
Postat av: Therese

Så fint du skrivit om din mamma!

Skickar en STOR KRAM till dig!

2008-12-01 @ 10:51:48
Postat av: betty

vars är hon begravd skulle vara kul att få gå dit med Julia som va henne s elev som din mamma sa mina elever är mina barn...



Hör gärna av dig westman[email protected]

många kramar å beklagar verkligen er sorg vi delar den med er

2008-12-01 @ 13:53:30
Postat av: Anonym

Ja visst har hon blivit stor lilltjejn våran. Vet inte vart tiden tar vägen! Jag jobbar på Hemtjänsten här i Älvsbyn. Ska börja om att jobba den 7 januari, visserligen bara 50% till att börja med i 2 månader men min tjänst är på 87%, så jag vet inte hur det ska gå om vi inte får nån dagisplats på byn. Vägrar köra flera mil för att lämna på dagis för att sen byta dagis. nej usch! Dom tänker då inte på barnens bästa. Vart går Melwin dagis?

2008-12-04 @ 21:33:57
Postat av: Pernilla

Det är jag som skrivit inlägget ovan, glömde ju skriva vem det var från.

2008-12-04 @ 21:38:46
URL: http://ebbasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0