Vecka 14

Jaha..då var man i v.14 då. Nu är de ca 1 mån kvar tills man ska på de stora UL i vecka 18. Ska bli kul att få se lillgrodan igen. Sen även att få veta mer det rätta datum. Hoppas bara man inte blir tillbaka flyttad. Hellre framflyttad några dagar.

I helgen har jag haft mycke värk i magen. Troligtvis växtvärk, sen känner jag av ryggen endel. Är väl inte riktigt bra sen förra veckan när jag lyckades bängla före begravningen. Ja ja, hoppas de blir bättre iaf.

Måste få säga: ETT JÄTTESTORT GRATTIS till Näcken och Tessan som fick en liten Nova i fredags. Så himla söt liten unge, men du Tessan, vars har du varit när ni har gjort era barn??? Har du ens varit med ;-)

Har även en bild från denna vecka som vanlig. Lika fet som vanligt och inte ännu fetare. Säger de igen, jag kommer att rulla fram innan bebisen har kommit ut



Det var allt för mig för denna gång

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt då magen växer, då vet du att den därinne mår gott & har de bra ler



Hoppas att din rygg ger med sig, inte kul då man har besvär med den..men e ju oftast så de blir.



Ha en bra dag vännen , kramar till er :-D

2008-11-10 @ 16:31:07
Postat av: Denise

Hej,ledsen att jag inte börjat än! har varit sjuk och haft mkt i skolan, men jag tror jag hinner ikväll. Jag ska försöka! Jag är så ledsen att jag inte hunnit!

Hoppas det är okej.

/Denise

2008-11-10 @ 17:33:03
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0