Hur ska man orka?

I Tisdags fick vi veta att läkarna hade hittat någon förändring på bilderna som de tog av hjärnan. Tydligen har mamma fått sån stor skada i hjärnan  så hon kommer aldrig vara vakna upp igen och sen eftersom hennes njurar inte fungerar så kommer hon föralltid vara beroende av dialys.

Var till Sunderbyn igår för att träffa henne och även läkaren. Vi pratade och han berättade hur de låg till. Sa att ja visste att mamma aldrig skulle vilja leva som ett kolli och det tyckte inte han heller. Så nu har vi bestämt att inte fortsätta ge henne dialys eller nå slags läkemedel utom smärtstillande. Nu ska hon få somna in och lämna detta jordeliv och komma till ett bättre ställe där hon kan få vara frisk och vara lycklig.

Har gråtit floder ända sen igår. Vet inte hur ja ska klara mig utan henne. Hon var min bästa vän och min älskade lilla mamma. Hon skulle ju även bli mormor igen. Inte får hon lämna mig nu. Kommer aldrig få krama henne mer igen, höra hennes skratt eller röst igen. Vi kommer aldrig att ha våra shopping dagar igen med mysluncher och shopping på stan.

Nä orkar inte skriva nå mer just nu. Tårarna bara rinner ner för mina kinder


Kommentarer
Postat av: sabina

kramar om



2008-10-17 @ 17:49:45
Postat av: Therese

Skickar en massa styrkekramar!!!



Tänker på dig!!!!

2008-10-17 @ 18:07:50
Postat av: Karoline

Lider med dig!

kram

2008-10-18 @ 15:04:22
URL: http://carolineceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0