Magen v. 12

Nu har man gått in i vecka 12. Snart har man gått de första tidens riskfyllda veckor. Känns skönt. Man är så himla nojjig att nått ska hända speciellt när man har varit med om så mycket de sista veckorna. Ska till BM i morgon och kolla så allt är bra. Ska även försöka höra med henne om ja inte kan får fara på ett tidigare UL bara för att bli lite lugnare.

Tänke visa en bild på min växande mage. Sen ska ni få se hur min mage såg ut när ja vänta min son. Gode så skillnad ska ni veta..haha...så här stor som ja är nu var ja inte ens i v. 25 med min son. Tänk vad de kan förändras mycket mellan graviditeterna.

Nä nu måste jag fara. Ska till lule och shoppa lite kläder till begravningen och till lilleman

  
Magen v.12 nu                    Magen v.12 med Melwin

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag har tid nu:D Läs detta inlägg och följ sedan instruktionerna som står där http://finastt.blogg.se/2008/august/gratis-enklare-designhjalp.html



Ha en bra dag

/Denise

2008-10-28 @ 11:37:10
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jisus vad stor mage ! förstår att du vill fara på ett tidigare ul kan ju mcyket möjligt vara 2 där inne :-D

2008-10-28 @ 21:33:12
Postat av: Jenny

ÅHHH så magen växer, men OJ så härligt :-D

Vem vet du kanske har 2 därinne, e du säker på att de inte är det ???

Men alla barn växer ju olika så...



Hoppas att allt e bra med er & oroa dig inte för mkt i onödan gumman, kramar om

2008-10-28 @ 22:53:45
Postat av: Jenny

Glömde ju säga, du kanske har gått längre än 12 veckor, eller ????



Kram igen :-D

2008-10-28 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0