R.I.P min lilla mormor

Idag ringde de från mormors boende och berättade att hon hade somnat in. Känns som allt händer på en gång. Är så mycket nu så man känner att man knappt hinner sörja dem.

Åkte till A-jaur och kollade mormors bankfack för att kolla om de fanns nå önske mål angående hennes begravning. Men inte det. Jag och mormors bror Knut for till en bergavningsbyrå och fixade allt runt hennes begravning. Så 2 veckor efter mammas begravning ska hon begravas.
Kommer sakna dig så mycker fin mina lilla mormor. Äntligen får hon förenas med morfar och med mamma.

Kommer sakna dig så mycket mormor men ja vet att även du kommer vara så mycke lyckligare där du är nu.
Vila i frid min fina mormor och du ska veta att ja älskar dig massor.

Pussar och kramar till dig

Kommentarer
Postat av: camilla

beklagar sorgen för din mormor oxå, nu måste de väl ändå vara slut på alla tråkigheter!!



Ta hand om dig o din familj, för din mamma och mormor har det bra där uppe. /camilla

( som brukar jobba på älvan)

2008-10-24 @ 09:39:28
Postat av: Jenny

Men gumman, :0(

Vi beklagar er sorg så otroligt mycket, måste kännas jobbigt att förlora dem båda så tätt.

Men de har de nog bra i himlen nu där de tar hand om varandra.



Kramar om er så mycket, sköt om er & lille bebben för snart kommer en ny familjemedlem til er som skänker en massa glädje, för nu får de verkligen va slut på alla tråkigheter.



Ha det så bra som ni kan, kram igen Jenny m.fam

2008-10-24 @ 10:04:15
Postat av: Denise

Hej jag kan gärna göra en gratis bloggdesign till dig om du vill. Jag har ingen kö så jag gör den direkt!

Ha det bra

2008-10-27 @ 22:54:45
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: sab1na

Jag beklagar verkligen! Du skriver så fint om din mamma och mormor. Sköt om dej. Kram sabina

2008-10-29 @ 22:26:47
Postat av: Louise

Så hemskt!! ta hand om dig!

2008-11-01 @ 09:10:16
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0