hejhopp

Godmorgon godmorgon...usch va jag är tröööötttt...Malcom har vaknat flera gånger inatt. I vanliga fall brukar han sova bredvid mig men eftersom vi har en storebror som traskar över på natten blir de såå himla trångt i sängen. Får ingen bra sömn på nätterna för jag är rädd att mosa nån av ungarna.
Vakna runt 3 i natt att Malcom låg och prata på i spjälsängen..söt unge. Men han är sötast när han gör de UNDER dagen...ha ha.

I helgen var vi i stugan. VAr skönt att komma bort lite med lite tråkigt att vädret inte va nå bra alls. De regnade näsan hela tiden. Men som sagt va skönt att få vara där och inte ha massor av måsten. Melwin verkligen älskar att vara där. Börja på en gång att prata om skoter och snö och grilla..ha ha..är 2 i familjen som längtar till snön..inte jag..huvva huvva
I lördag åt vi kräfor och räkor. De var riktigt mumma...Var ett tag sen jag åt de.

Har ett litet dilemma som nån kanske kan hjälpa mig med. Är såhär att vi har lagt ut våran emmaljunga på blocket och de har inte ringt många. Så i tors ringde de en och erbjöd 500 mindre än vi lagt ut den plus att de ville att vi skulle köra den till Piteå för de bodde i Kallix. I lörd skrev de en från boden om att de ville ha vagnet och kunde hämta den på en gång. Saken är att Robban tycker vi ska höra med de från kallix och höra om de kan hämta den annars så säljer vi den till dom i boden. Men jag är litesåhär att ja kan tycka de blir jobbigt att ställa krav. stämmer ju lite som Robban säger att först till kvarn får den. Så ja måste ringa idag och säga att om de vill ha den måste de hämta den. Ni kanske inte förstår mitt problem men ja tycker de är riktigt jobbigt. Klarar ju inte av att pruta i utlandet och bara för nått år sen hade ja jättesvårt att ringa på annonser. Vill ju inte va taskig med nån men samtidigt vill ja bli av med vagnet....ja ja får se hur de går.

Nu har vi fullt upp som vanligt. Ska i veckan måla bron ute och på lörd har vi dubbel 50 årskalas. Robbans moster och morbror som är tvillingar som fyller år. Sen veckan därefter ska vi ha dop i Piteå för Malcom och sen ska vi börja med köket osv..fullt upp hela tiden.

Nä nu ska ja kolla på lite kort som ja ska framkalla och ha i min fotovägg som ja ska göra i hallen.

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stå på dig med barnvagnen! =) ... vi är så glada att dom fick stopp på d, men d var gode nära att han skulle komma redan, vi fick vara in på 56:an och kolla på bebisar, och dom är ju så små... men nu får man ta en dag itaget coh hoppas på att han stannar iaf några veckor till gärna hela tiden ut! .... jo William var ju samma , men han stoppade dom redan i veckaa 23 och 27 och sen var d lungt, då gick jag istället 2 veckor över tiden med han...

Shit vad tiden går fort, Malcom är ju redan 3 månader...Tycker han d är roligt att vara storebror Melwin? kram kram

2009-08-24 @ 11:20:54
Postat av: lea

hej bruden inte igår du skrev:) jo snart kommer M-B men det känns långt borta;P jo jag har börjat misstänka en hane nu när jag varit så såäker på en liten tjej så länge men men den som lever får se=)

2009-08-24 @ 16:04:00
Postat av: Amy

Samla poäng och byt in dem mot presentkort - hur enkelt som helst och det FUNGERAR!!!!!



http://www.gratismode.se/?c=50116



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=5138

2009-08-25 @ 10:23:04
Postat av: jacob

tja allt bra :) ?

2009-08-25 @ 21:45:09
URL: http://incob.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja d håller jag verkligen med om alldeles för länge sen! d hade varit kul att komma och hälsa på dig i älvsbyn och se hur ni bor nu. Jag gör ju ändå inte så mycke under dagarna. =) kram kram

2009-08-25 @ 22:13:23
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Jacob

sv: hej hej. blekinge. massa bra. jag vet :D

2009-08-26 @ 18:03:00
URL: http://incob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0