15 min kvar

Nu är de bara ca 15 min kvar innan de är julafton. Snön faller vit på taken...endast vi och tomten är vaken. Plus 2 rådjur som nyss sprang förbi vårt köksfönster. Lite småfränt att de dem mitt i ett villaområde. De verkar ha lite problem med sin gps.

Nu har vi lagt alla klappar under granen. Ska bli kul att se Melwin min i morgobitti när han ser dem. Han kommer även får öppna ett paket när han har vaknat. Han kommer att få leta i vårt sovrum och ja ska säga att tomten har varit och lämnat ett. Tror ja han säkert kommer tycka är kul. Efter frullen blir de att åka en sväng med skotern. Eller Robban och Melwin.

Troligtvis blir de inget inlägg i morgon för man kommer ha allt för mycket att göra. Kanske på kvällen. Vi får se

Ta de bäst alla

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

men så coolt med rådjuren! ha en mysig dag!!

2009-12-24 @ 06:57:02
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0