2 dagar kvar till stora dagen

Nu har kl hunnit bli över 12 så nu är de BARA 2 dagar kvar till julafton. Ska bli himlarns skoj och se Melwins min när tomten kommer. Han prata så himla mycke nu om tomten och julklappar. Sötungen min.

I morgon kommer min kära far och stannar antingen till juldagen eller annadagjul. Kommer bli trevligt att ha han här hos oss. Även för honom och för barnen.

Ikväll har Robbans syster varit här med sin familj och vi bytte klappar och drack glögg. Vi prova på Blåbär och Lingon glöggen och rabarberglöggen. Gilla nog best den första. Rabarber va lite för söt för min smak. Men den va god den med.

Har idag köpt 2 julstjärnor för att ha i köksfönstret för att inte de ska vara så mycke insyn. Sen ska gardinstången upp så vi får upp några gardiner. Så vi får lite hemtrevlig iaf i vårt nya underbara kök som ja älskar.

SEn till nå annat, hade tänkt gå och lägga mig nyss men då hör ja att min minsta älskling va vaken och när ja går in till han så är han klarvaken och vill inte alls sova för 5 öre. Så nu härjar han här i vardagsrummet och verkar inte alls vilja sova på ett bra tag. Skitkul...Typ nej

Nä nu ska ja glo lite på tv och se om ja kan få han att somna ändå...blir en kamp mellan mor och son..som mor kommer vinna sen för hon är envisare ;)

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0