Äckligt äckligt äckligt

Är SÅÅÅ äckligt med kyla. Har verkligen hamnat på fel sida av jordklotet. Brukade säga åt mamma att ja är jätteglad att de adopterade mig men de hade inte skadat om de hade bott på lite varmare breddgrader. Menar ja är latino och ja är INTE gjord för denna kyla som vi har här. När de är så här äckligt kallt vill ja helst inte sticka ut nästan utanför dörren. Bara vara inne i huset och pälsa på mig. Ok de är fint med snö men -5 grader skulle ju va bättre. Menar varför måste de va runt -20 grader. Antingen så är de slask och regn eller så är de äckligt kallt. Kan de inte vara nå mitt emellan?
Kanske bara jag som inte gillar kyla och snö.
Självklart ska de vara snö när de är jul men lite varmare tack.

Så till nått helt annat. Nu har jag slagit in alla julklappar och nu har ja bara en julklapp klart och de är till Robban. Får om ja hinner på måndag och fara och köpa det. Hoppas de har de på byn för ja ska inte ner till Piteå nå mer.

Hoppas jag får mitt packet från Ellos idag. För ja har beställt ett överkast som vi ska ha i sängen i vårt rum. Blev så irriterad för ja hade först beställt från HM. Men när de kom var de alldeles för lite. Finns lite okompetenta människor där. FRåga om överkastet skulle räcka till våran säng. Och hon som ja prata med sa ja, pytsan. Den räckte inte ens över sängen. SÅÅÅ irriterande men men nu hitta ett annat som var snyggare och billigare med. Så där spara man in lite pengar.

Ska visa lite bilder från köket som EJ är klart än...ha ha..men kanske till nyår

 De vita runt vitvarorna är ditsatt och i dem ska de in spottisar
 Här syns de lite bättre hur de ska bli

 Fått upp fläkten och lite av kaklet som vi ska ha. Resten kommer efter jul.

 Melwin va tomte på dagis i måndags

 Malcom är nisse

 Älskar att ställa sig på knäna..Snar börjas de krypas på riktigt och slut med hasandet
 Mina 2 ögonstenar. Mamma älskar er

De var allt för mig för denna gång.

Förresten igår fick ja veta att en kompis till mig väntar tvillingar. Blev såå himla glad för deras skull. Hoppas bara allt går vägen nu.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Erika

"SV" Ja det gjorde fruktansvärt ont dagen efter :P

det håller på att läker för fullt då det kliar väldigt mycket nu :)



ja, den vaer riktigt god ;)

2009-12-17 @ 15:29:22
URL: http://erikaastrid.blogg.se/
Postat av: eLi

Hej, allt bra? :D

2009-12-17 @ 21:31:08
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0