Jag är tillbaka..

Har inte dött eller nått. Bara haft äckligt mycket att göra i helgen. Var ju på Ikea i lör och handla loss så nu har vi allt vi behöver till köket. Kommer bli hur bra som helst. Har idag sorterat och donat i alla lådort så nu är de snyggt och fint.

Igår gjorde vi klart förhallen oxå eller nästan är bara listning som är kvar, ska försöka ta en bild så ni får se hur hilma bra och fint de blev. Är asnöjd med de. Sen måste ja berätta att ja har varit duktig idag. Fixa upp en tavellist i vardagsrummet som ja har bett Robban göra men som aldrig blivit så då gjorde ja de själv och bra blev även de. Så tummen mitt i handen har ja ej.
Har mycke att göra i veckan. Min lilla lista. Ska göras:

* Städa upp i hela huset för de är en orkan som farit fram här, eller de skulle man då tro iaf.
* Slå in julklappar
*Beställa de sista julklapparna så de hinner komma
*Fara och hitta en skjorta åt Malcom för den ja beställde hinner inte komma i tid.
*Hitta en doppresent innan lördag
*Tvätta minst 2 maskiner
*Fixa med julkort

Sen kommer ja inte på nå mer, men ja tycker de räcker.

Förresten har annonserat ut min Koola Anna kjol. När ja prova den va den inte ALLS nå snygg på mig :-(
Så nu är ja utan nederdel till jul. Gå in på http://www.bubbleroom.se/buy-sell-trade/koola-anna/10173/jattesnygg-kjol.aspx    Lite svart att se på bilderna men de är en bred mudd längst upp.

Ska svara Monstermalla:

Zumba som ja pratat om är den de visar på tv-shop. Är asroligt för de är dans´rörelser som man gör och ja älskar och dansa. Jobbigt som den är de oxå. Hoppas du fått de svar du velat ha :-)

Nä nu ska ja på Malcom att somna om igen. Sitter med han i famnen och vill inte somna. Men skamden som ger sig.

Sovgott Sverige

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Malla

tack för svaret, jag är nöjd! det ser ut som en härlig träningsform!!

2009-12-08 @ 08:16:02
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0