Julkort

Nu har ja varit duktig och skickat ut alla julkort. Blev 20 st detta år. Men ja hade velat skicka på barnen men tummen sitter alldeles för långt in i röven så de blir bara vanliga kort. Får skärpa till mig till nästa år ist.

Har som ni ser varit väldigt dålig på att uppdatera i helgen men de är för att vi har haft fullt upp.

Lördag: Var vi på Antons dop och han var så himla duktigt lillgrabben. Men självklart så lyckades ja glömma kameran hemma så de blev inga kort därifrån. Sen på kvällen blev de att städa och fixa ihop lite här hemma.

Söndag: Vaknade jag runt halv 10 tiden. VAr så slut i kroppen så de var skönt att få sova lite längre. SEn tog jag barnen och åkte till Piteå. Handla en julklapp till pappa min sen så hitta jag lite kläder åt ungarna. Hade även sällskap av Linnea och lilla Herman som inte är så liten längre. Men en riktigt liten skönbit. Sen när vi hade varit på stan så åkte vi till pappa en sväng och sa hej till han för de var ett tag sen vi var där. Åkte även en sväng förbi mammas grav men glömsk som ja är så glömde jag ljuset som ja skulle tända. Så typiskt mig.

Igår: Var jag på luciafika på Melwins dagis. Lillsnyggot var utklädd till tomte och strosa på där. Va kul att hans dagis hade fixat de. Sen åkte jag och Malcom och gjorde lite ärenden innan vi for och hämta han igen. Men då hade Melwin lyckats tappa bort liv tomteluva. Den verka ha flygit iväg för vi hitta den ingenstans.
Sen på kvällen blev de städning igen för de blir damm varje dag av all sågning och kapning som görs. Men däremot så ska ja ta lite kort på hur de ser ut nu för nu är de lite ändringar. Fått upp fläkten och lite av kaklet som vi ska ha.

Idag: Har jag handlat lite julklappar åt R och sen såg ja en grej som jag skulle vilja ha. Var ett starsett från I.d. bare mineral. Och ni som inte vet va I.d. bare mineral är så är de ett märke som gör superbra smink. Love it. Ska gå och torka taket nu för de är massor av fingeravtryck från när de satte upp det. 

                                                                                                         
Tjingpling från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0