Tjoho

Nu är de helg..igen, tycker veckorna går sjukt snabbt. De säger bara pang så är de fredag igen.

Så va har hänt i mitt extremt intressanta liv då. Jadu inte så jätte mycket ärligt talat. I går hade vi fullt upp eller egentligen Melwin. Han var på dagis på morgonen sen fick han en lekkompis och på eftermiddagen var han hos sina kusiner Noel och Nelly och vi åt även middag där. Var gott. Fick köttsoppa. Ska försöka ta mig i kragen och göra de nån gång.

Idag har vi sovit till halv 9-9 tiden. Var meningen att Melwins skulle fara på dagis idag men eftersom han tjorva massor i natt så orkade han inte gå upp kl 7 och ja ville inte börja bråka med han för 3 timmar. Tänkte att de var bättre att han sov ordentligt så han inte blev allt för gnällig. För idag är Melwin hos sin farmor och farfar och myser på. Ska sova där tills i morgon och sen ska vi med Malcom dit oxå för vi ska till IKEA. Ovanligt eller hur. Känns som vi alltid är där men vi hade lite mer att handla in till köket. Så vi sa att de kan vara skönt att vara helt utan barn för en gångs skull. Kommer bli en lång dag.

Fick mina kläder från Bubbleroom idag. Gissa om ja blev nöjd när de kom så nu har ja lite fina kläder. Skoj skoj. Vägde mig förresten idag och nu har ja gått ner över 6 kg. Har bara 5 kilo kvar till inskrivningsvikten och 15 kg till mitt mål. Eftersom jag är 1,68cm så ska jag väga mellan 52-72 kg men ja har kommit fram till att ja aldrig kan väga 52 kg för då ser ja sjuk ut plus att jag inte har den kroppsformen. Väger jag runt 70 kilo är jag nöjd. Kommer aldrig bli smal smal och då menar ja typ xs utan får va en M men de blir bra de med som sagt. Däremot så måste ja börja röra mitt feta arsle lite mer...ska efter verkligen börja träna seriöst. Zumba gå på gymet och så.

Hoppas jag får kläderna från HM som ja har beställt. Egentligen skulle de komma i veckan men icke sa nicke. De kläder som ja har beställt kommer vi att ha på julafton,

Jag kommer ha en assnygg kjol från Koola Anna och en topp från Hm
Robban kommer ha sina snygga jeans från ..ja de är snygga iaf och en skjorta från HM
Melwin kommer ha ett par finbyxor som ja köpte förra året från Lindex och en skjorta med slips från Hm
Malcom kommer att ha finbyxor, vit skjorta med svart fluga, en väst och svarta lackskor från hm.

Detta är kläderna:

 Malcoms kläder+en väst oxå
Melwins käder fast vitskjorta med rödgrårandig slips
Robbans kläder fast vit skjorta och mörka jeans
Min topp som ja ska ha fast i Rosa
Koola Anna Kjol Chloe Svart Och denna kjolen från Koola Anna- Chloe blir nederdelen.

Nu har jag visat Fam. Nilssons julaftonskläder. Vi kommer bli så fina iaf resten av familjen

Ha en bra helg alla

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

vad duktig du är med vikten!! det där zumba (jag kanske har frgat d redan) är det det som dom har på tv-reklamen?

supersnygga kläder.

2009-12-04 @ 21:13:34
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Linn och flisis

men så tjusiga ni kommer att vara i jul=)



VAd gör du för att gå ner i vikt då? tänkte är de någon speciell mat du äter etc??



ska börja planera min viktnedgång redan nu, haha, gick ju upp 30kg med felicia så jag räknar med samma denna gång tyvärr



kram

2009-12-07 @ 07:37:40
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0