Godmorgon i stugan!

Hej hej,  nu har vi vaknat här i stugan. Eller jag och Melwin iaf. Robban ligger kvar och snarkar. Skulle ha behövt de oxå men men har man småbarn som vaknar tidigt och vill upp så är de bara att stiga upp.

Blir ett kort inlägg nu på morgonen för än så har de inte hänt nå speciellt. Förutom att jag redan har hunnit göra upp en brasa. Är äckligt kallt här men de går snabbt när man väl börjar elda.
Nu ska vi göra lite frulle och se bestämma va vi ska hitta på, Blir väl att fara ut med skotern och grilla.

Ha de bäst alla där ute.

Tjinpling

  Lägger in en bild på våran fina skoter. För alla er som är intresserade så är de en Switchback 800 -04

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Tack så mycket! =)

Nä, jag vågade egentligen inte heller,

men hade inget annat val, jag såg ut som ett troll på huvudet innan.

Är fortfarande ovan, har ju ingen aning om hur man ska styla en kort frisyr! =P

2009-02-28 @ 15:24:05
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0