Tuff dag ida.

Idag har jag haft en mindre bra dag. Mycke tankar och funderingar har farit runt i huvudet. Har sista tiden sovit jättedåligt. Drömmer mardrömmar igen och som vanligt handlar de om mamma. Är som precis som när hon dog för då drömde jag mycket och sov jätteoroligt. Sen att man är gravid gör inte sömnen nå bättre för man ligger och skruvar och försöker hitta sköna sovställningar. Saknar mamma så enormt mycket nu. Kan ibland inte gå förbi hennes kort som hänger på kylskåpet utan att börja gråta. Ibland vill jag inte ens titta på det. Är inne i en tung period nu bara då jag är väldigt lättirriterad och börjar gråta för minsta lilla motgång.

Prata med Sara och kom fram till ett och annat som jag egentligen kanske har vetat men som jag inte velat se. Tack gumman att jag har dig. Sen har jag pratat med Robban oxå. Hoppas man nu kan slippa vissa känslor och tankar.

Middagen blev jättegod som jag gjorde. Egentligen är väl karrekotletter och pommes helgmat men jag blev sååå sugen på de idag. Var och handla oxå idag så nu har vi lite mat i kylskåpet. Skönt för när man inte har nå får man idetorka.

Va har jag gjort mer idag??? Jo jag har storstädat men jag kom fram till att Robban är från och med nu portad att använda MIN dammsugare. Blev såå förbannad att den inte sög men inte så konstigt för igår så renoverade Robban och hans polare Per i hallen och använde MIN dammsugare och sög upp spån och sånt skit. Var tvungen att plocka isär hela slangen och till slut så hitta jag stoppet. Så nu får han INTE använda den om de inte är för att städa huset och suga upp damm och sånt.

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer men de blev ett till inlägg idag.

Tjingpling på er alla där ute och ät inte ihjäl er på semlor nu

Kommentarer
Postat av: sabina

Jobbigt för dej att du känner så. Jag tänker på dej gumman <3

2009-02-24 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0