Utmaning igen...

Först ska jag anta utmaningen som jag har fått från Louize. Ska berätta 7 sanningar om mig själv...ha ha..får se hur de går.

1. Jag har fotfobi. Hatar fötter förutom småbarns fötter. Kan bli sååå förbannad när Robban ska komma och ta med sina äckel päckel fötter.

2. Gode töntingt men de tog över ett halvår innan Robban fick se mig med glas ögon. Har aldrig gillat att ha de plus att ja har skämts. Börja väl användra dem dagligen efter de jag blev 25,5 år. Hatar dem än men jag kan behöver dem.

3. Ingen jag är stolt över men när jag var 12 tror jag så snattade jag och åkte fast. Pappa följde mig till Åhlens för att lämna tillbaka och be om ursäkt. Blev så skamsen.

4. Gick på date en gång utan att komma ihåg hur killen såg ut. Blev utbjuden i fyllan och sen hade jag ingen aning om hur han såg ut...ha ha..tur de för han var absolut inte min typ.

5. Snodde cigg av mina föräldrar när jag var tjuvrökte. Tyckte de var så bra för mina föräldrar var storrökare och de upptäkte inge.

6. Tog nog några månader innan jag våga säga till mamma...eller hon kom på mig att jag pircat tungan. Blev inte nöjd för 5 öre.

7.  När jag jobbade som croupier avrådde jag vissa att fortsätta spela eller försökte i alla fall så de inte skulle spela bort alla sina pengar så de inte kunde betala hyra och räkningar.

Jag utmanar alla som vågar och törs göra denna utmaning

I helgen har de varit alla ♥-dag. Vi bestämde oss för att fara till luleå och kolla på golv och sen äta mat bara vi 2. Melwin fick vara hos Robbans faster under tiden. Var och åt på Waldorf. Var urmysigt att bara vara vi 2 fastän man sakna lilleman massor,

Idag har vi varit och firat svärfar som fyllde år. Åt mycke godfika som vanligt.

Nä nu har ja inge mer att berätta. Men hoppas alla har haft en bra helg och...

Tjingpling på er


Kommentarer
Postat av: Madde

Slank in på ett bananskal. Jättefin blogg du har!

2009-02-16 @ 11:25:13
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0