Utmaning plus finbesök

Igår fick jag fin besök av Sara, Johanna och Sabbe. Var riktigt kul att se er tjejer. Synd bara att vi hade så stökigt här hemma. Men då håller vi dock på att renovera så man kanske är förlåter. Och du Sara, inga mera hyss nu va?? ;-)
Sara är expert på att lära Melwin hyss...ha ha..igår fick hon han att stoppa in godis i öronen. Hon skämta med han och sa att om hon skulle sätta godis i öronen om han inte sluta och gissa vad han gjorde då..precis som hon sa. Sen så var han en riktig liten apa när brudarna var där. Men som jag sa så var de jättekul att se er alla. Ska verkligen ta mig till Piteå snart och umgås med er en kväll.

I dag har vi varit på kalas i Vidsel. En av Melwins äldre kusiner fyllde 21 år. Alltid kul och träffa släkten och Melwin har har alltid kul med sina yngre kusiner. Full fart hela tiden. Sj var jag gode så slö idag. Har haft mycke värk och sammandragningar idag. Mindre kul, men men.

Sen till en annan sak...har blivit utmanad av Pzykoangel att lägga in en speicell bild i bloggen.
reglerna lyder följande:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Så detta är min bild..ha ha..



Denna bild är från va jag tror är 04 eller 05. Har en liten tjejfest och de verkar som att jag har fått nån cider för mycket eller så var jag bara väldigt trött. Men kul hade jag..ha ha de var ett tag sen.

Jag utmanar:

Sara
Sabina
Angelika
Tessy
Perni
Johanna

Ha nu alla en jättebra helg och sköt om er

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0