Ännu en fredag

Jaha så var de fredag igen. Känns som vilken dag som helst men de som är skönt är att gubben slutar jobbet tidigare idag. Vi ska fara nästan direkt till Piteå för vi ska träffa en städfirma som ska städa mammas hus. Sen nästa lördag ska de vara visning. Hoppas vi blir av med huset snabbt och att de finns någon som vill köpa de. Är ju en fördel.

Idag fick Melwin en hemma dag från dagis. Är nästan -30 grader ute. Brrr..inte sugen att fara ut för små ynka 3 tim på dagis. Ska städa och dona här hemma. Sen som sagt är de Piteå. Är sugen på att fara på Lindex för jag har en check där. Kanske man hittar nå åt Melwin eller bebisen. Var som sugen på att fara till stan och kolla runt lite. Kanske rent av fara till barnens hus och se om man hittar nå. Håller på att kollar på ett Babybjörn bärsele på blocket och tradera. Är så dyrt att köpa ett helt nytt. Finns många som är gott som nya. Köpte en bärsjäl med Melwin men den blev inte använd många gånger för jag tyckte de var så bökigt att sätta han i den och så trivdes inte Melwin att vara i den.

Kolla runt lite på bilderna på datorn och hitta en så söt kort på Melwin när han var jätte jätte liten. Gu va han har förändrats sen dess. Blir bara sötare och sötare för var dag som går.

  Melwin första dagen hemma. Var bara 3 dagar gammal

 Melwin ca 2 mån med sin pappa och mormor

 Vacker pojken min

 Jag och mitt hjärta

 Mammas lilla snyggo. Här 1,5 år

 Min lilla kladdunge


Nu har ni fått se lite bilder på världens vackraste pojk. Nu ska vi stöka vidare

Tjinpling på er och ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: therese

han är ju otroligt söt!!!



kramar

2009-01-16 @ 13:50:09
Postat av: Malin!!

Hej Ninnie, jag har ju en babybjörn bärsele som du kan få köpa av mig, en marinblå! 200kr..

en liten skada e på ena "hängslet" därför ett kanonpris! hade annars tänkt sätta ut den på tradera! :) /Malin G

2009-01-16 @ 19:08:06
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sååååå söt vännen, vad skulle man göra om man inte hade sina GO ungar..Världens bästa killar ;-)



Kram Jenny.V :-D

2009-01-17 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0