Dessa mardrömmar

Har börjat drömma om mamma igen. I natt blir de fjärde dagen som jag drömmer om henne,och varje gång handlar de om att hon blir frisk igen. Är så jobbigt för då börjar fundera om jag verkligen gjorde rätt val. Tänk om hon kunde ha blivit bättre. Men nu är dea ju för sent att veta. Usch börjar må så dåligt när jag tänker på det. Jag hoppas verkligen att jag slipper ta de valet igen för tro mig de är inte kul alls. Känner bara hur jag får panik när jag tänker på mina drömmar.

Vi har en väldigt arg liten kille just nu som INTE vill sova med pappa. Han är så himla trött men ändå envisas han att vara vaken. Sen skriker han efter mig men de är bra pappa lägger han nån gång.

På  tal om annat så har jag fyndat idag på Ellos. Köpte ett starkit till bebis, 2 tröjor till Melwin, 1 mjukdress till mig och även en snygg topp.
Ska få se mina snygga fynd och även priset på dem. Går att hitta klipp ibland

 
Topp för 29 kr (ord. 99kr)                                              Startkitt för 149,50 (ord. 299kr)


T-shirt för 32 kr ( ord. 79,50 kr)                                             Mysdress 79 kr ( ord. 229 kr)


 Nike t-shirt för 79 kr ( ord. 99 kr)

Är sååå nöjd så för mina fina saker

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Åh, vad glad jag blir!

Tack så jättemycket för utmärkelsen :-)



Kollade ni könet förresten?

Shit, redan v22.. Vad fort det har gått!

När är du beräknad? Kramar!

2009-01-11 @ 16:46:05
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0