Fredag som vanligt

Jag som sa att jag skulle bli bättre att blogga men men de går inte så bra. Skönt med helg. Har jobbat på dagis i 3 dagar. Kanske inte de bästa att jobba där när man har foglossningar men men va ska man göra. Vill ju jobba och de går om man äter alvedon.

Drömde om mamma inatt. Känner att jag saknar henne så himla mycket. De slår mig vissa dagar att hon verkligen inte finns och vissa dagar glömmer jag bort de för de är så overkligt. När ska man inse att hon inte kommer att komma tillbaka. Man önskar bara att de ska vara en mardröm som man snart kommer vakna upp ur.

nu ska melwin skriva lite:  kjiiuhjhghyi bjb h bjb hhb j bjbubujhijiomolkl    ccxfdcuyvioinopmn bmn uiio  yujuhgkjmmnji hhnjmjmimkj bngbhyhbgv 
vilken roman de blev. Nu vi börja göra oss för sängen. Men som vanligt finns de en liten kille som inte vill lägga sig men när man väl ligger ner så somnar han gode så snabbt.

ha de så bra alla och trevlig helg

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman..



Hoppas att ni har de bra & allt allt flyter på lugnt & stilla..Här e allt bra med oss :-)



Sött att lilleman också ville va med ler



Förstår att du saknar din mamma, förstår att du vill vakna upp ur en mardröm & allt de där..

Men glöm inte att hon ALLTID finns hos dig ändå & att du kan plocka fram alla fina minnen då du behöver det..



ha de så gott, kramar Jenny.V :-D

2009-01-09 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0