plus och blås

Idag har vi plusgrader och de droppar från hustaken. Kan vara skönt med lite varmare väder när de har varit så himla kallt några dagar. Men de negativa med plusgrader är ju att snön försvinner och de blir svinhalt på vägarna. Dessutom har vi inge sand hemma så uppfarten är som en skridskobana just nu. Man får hålla i sig så man inte ramlar. Sen blåser de massor oxå. Fick mitt Bola halsband som jag beställde i helgen. Är jättenöjd med det. Melwin ville oxå låna.
Så va har vi gjort idag? Melwin har varit på dagis och sen fick vi främmande av Anna och Viggo. Vi åt lunch och pojkarna fick springa och leka av sig lite. Ska gå och väcka Melwin nu så han kan somna nån gång i kväll. Blir ett kort inlägg idag.

Jo förresten så gjode jag de där receptet som Tessy hade skrivit i sin blogg. Guu så gott de var. Ska jag göra fler gånger. Tack för tipset bruden.

Ha de så bra alla och sköt om er

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0