Sååå trött idag

Usch vad trött jag är idag. Hade inte gjort nå om man hade fått sova 1 tim längre. Men snart ska vi gör oss ordning för dagis och lite ärenden. Ska till banken, sen ringa polisen, ta bort julgrejjerna. Ja jag har dem kvar än för vi har inte haft tid i helgen att ta bort det. Sen ringa lite telefonsamtal angående jobb. I veckan ska jag fara till sjukgymnasten i morgon för att få lite hjälp med fogarna och på torsdag ska jag till Bm och vägas, ta prover, lyssna på bebishjärtat och även mäta magen. Ska bli kul att se hur magmåttet ligger på :-)

I går var vi i Manjärv hos mina svärföräldrar och åt blodpalt. Brukar inte gilla de i vanliga fall men svärmoras blodpalt är riktigt god. Även den vanliga palten. Åt hela 3 st, men sen blev jag sååå trött så jag somna en stung. Ha ha. Men hur som haver så lyckades jag ändå klämma i mig en liten bit kladdkaka med glass. Vi var några st som åt där. Robbans äldre syster och familj och även hans faster. Sen åkte vi till Robbans bror för han skulle lämna igen hans kostym som han hade lånat när vi skulle begrava mamma och mormor. Sen när vi kom hem blev det en väldigt lätt middag för vi var såå mätta av allt fikande och paltätande. Sen blev de att lägga Melwin för han hade inte sovit nå middag så han var så trött. Tror jag råka sluta mina ögon en liten sväng.
Vi bestämde oss för att se lite film. Vi valde en jättekass film som hette 18 year virgin. Inte bra men man var tvungen att skratta lite för den var såå sjuk. Kvällens höjdpunk var fruktsalladen som vi åt till. Den var jätte jättegod. Sen gick vi och la oss efter 10 och somnade gode så snabbt.

Nä nu ska vi göra oss ordning för dagis. Får uppdatera med sen ikväll.

Kul att folk läser min blogg. Men ännu roligare är de om de är fler som kommenterar sina besök. Alltid kul att få veta vilka som är och läser den. :-)

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Ninni! Brukar titta in då och då och läsa din blogg! Så kul att se hur stor melwin har blivit! Kramar elin

2009-01-19 @ 14:39:09
URL: http://audis2.se/elinsblogg
Postat av: Therese

Ja du vet ju att jag läser din blogg, men lämnar ändå en kommentar, det är ju så tråkigt att folk är så dåliga på att lämna ett avtryck efter sig.



Hoppas allt är bra med dig, magen, Melwin och sambon!



kram

2009-01-21 @ 17:26:45
Postat av: Maria och Bo

Jag läser också din blogg, Ninnie! Nu när jag är mammaledig har jag ju tid att sitta framför datorn en hel del :) Hoppas allt är bra! Kramar från Isle of Man!

2009-01-22 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0