Sjuklingar

Nu har även R blivit sjuk. Han kände redan igår kväll att han var ledabruten och idag när han vaknade hade han runt 39 grader i feber. Men däremot så har Melwin varit feberfri sen igår på eftermiddagen. Men ändå varit jätte gnällig idag och nu på kvällen när han skulle lägga sig tyckte jag att han var varm igen och som jag trodde hade han ca 39 grader. Trodde och hoppades på att han började bli bättre. Men däremot så han R blivit bättre ikväll. Han sov till ca 2-3 tiden och blev servad alvedon, ipren och dricka så de gjorde nog susen. Men han kan ju få tillbaka febern men får väl hoppas att den håller sig borta. Än har jag inte kännt av nå. Och hoppas att jag slipper åka på nå.

Vi hade ju tänkt fara till Vidsel idag och gratta en av Melwins äldre kusiner som fyllde 20 år men eftersom Melwin inte sov nå och Robban inte orka vara uppe på förmiddagen så skippade jag de. Var väl lika bra nu när lillgubben fick feber igen. I morgon ska till Vidsel och ta skoterkörkortet...hoppas man inte kuggar på de...skulle vara typisk mig de. Bör vara enkelt men men med min otur så lyckas ja väl kugga.

Idag har Erik varit här och spacklat i hela hallen, förhallen och Melwin lekrum så de är kaos överallt här. Har tagit lite bilder under renoveringen. Ska ta sen efter de är klart så får ni se hur de ser ut.

Nä nu har ja inge mer att berätta förutom att ni få ha en så trevlig helg och sköt om er.

Jo måste bara få säga att bebisen har hittat min pissblåsa och de är INTE skönt för 5 öre men va ska man göra. En annan sak som är HUR gulligt som helst är att Melwin kan säga bebis. Fråga han idag om de låg en bebis i magen och då sa han bebis och pekade på magen. Ville bara äta upp han. Min lilla gullegris.

Jo förresten igår var Världens bästa Sara förbi här. VAr så kul och se henne. Var ett tag sen. Blev ett kort besök men askul ändå. Tog lite bilder med min nya mob på henne, Sigge och Melle. Fick inte med när Sigge hade sin tratt på sig. Såg så eländig ut. Tack gumman att du kom förbi..var askul som sagt. Vi kommer och hälsar på snart.

Ja ja..de var det

Tjinpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0