v.23 idag

Så nu har man gått in i vecka 23. Tiden går så himla fort  nu, Man hinner knappt hänga med. Hips vips så är de dagen D. Men än känns de såå långt borta, Tänka att man redan ska ha sitt andra barn. Kändes som man nyss var  mammaledig och så ska man vara de igen. Haha.

Lite uppdatering och va som händer. Lilleman har börja röra sig endel där inne men de är ändå inge i jämförelse med när jag vänta Melwin. Vid den här tiden då hade han rave party hela dagar och nätter. Denna lilla grabb  är lugnare av sig. Gör sig till känna vid kvällskvisten. Upptäkte idag att nu kan man se utan på magen när han boxas och grejjar på där inne. Gode så fränt ändå. Man hinner som glömma bort hur de känns. Förresten så fick jag mitt Bola halsband igår. De var snabba puckar. Melwin tycker de är så roligt att ta på de så den låter. Måste få berätta nå gulligt som min sötnos gjorde igår och i helgen. Han har börjat krama om min mage och ibland när vi sitter i soffan så lägger han huvudet sitt på min mage. Hur söt får man inte vara. Vill bara äta upp lillgrisen min.

Ska visa en vacker bild på magen från idag. Sen ska jag visa en bild på magen från Melwins tid i slutet och visa att magen nu är inte så mycket mindre än i slutet av förra.

Så va har hänt mer idag. Jag blev utring i morse så jag har jobbat på dagis. Ska även göra de i morgon. Kanske resten av veckan om man har tur. Sen en mindre roligt grej. Idag när vi bada jag och Melwin ramla ha i badkaret och har fått en bula på ena ögonbrynet. Stakars liten. Hoppas den har gått ner tills i morgon.

Nä nu ska vi börja dra oss mot säng och jag måste gå och pissa, men först lite bilder på min vackra mage :-)

   
           Magen i v.23 med lillebror                ...sen framifrån..nalta fet har man blivit :-)

   
         Magen med Melle i v.42                        ..och framifrån med Melle i v.42

Som ni ser att de inte så jättestor skillnad. Såg kanske lite mer fylld ut med Melle men men gode lika ändå

Nä nu lockar sängen som sagt..

Tjingpling på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman..



ÅHHHH va sött, tror jag smälter när jag läser om syskonkärleken redan innan bebis kommit..Så gulligt ;-)



Ser att magen växer & säger GRATTIS till att de ska bli en kille till i familjen..Tänk snart 3 prinsar att rå om..Kramar till er & SÅÅÅ skoj :-D

2009-01-15 @ 23:01:30
Postat av: Jenny

De va jag som skrev den kommentaren om ÅHHHH va sött tror jag smälter..



Så du vet :-D // Jenny (jejja25 på FL)

2009-01-15 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0