Vill sovaaa

Hade gärnat sovit nån tim till men M ville gå upp och leka med bilar. Han är gode så skön så man kan inge mer än le åt han när han försöker dra upp oss. Sötungen min. Nu så sitter han i soffan och myser med sin välling. Har inte hunnit med och kolla värmen ute med är de tillräckligt varmt så blir de att gå ut med M och rent av köra skoter med han. De tycker han är så himla roligt.

Nä nu måste jag ta mig nått att äta annars blir bebis lite kinkig. Förresten har ju gått in i v.22 nu och går snart in i v.23 och då blir de en ny bild. Tycker magen har stannat av så de blir inte magkor varje vecka.

Ha alla en jättebra helg och sköt om er

Kram och tjinpling på er

måste bara säga att jag har nu beställt ett Bola smycke. För er som inte vet va de är är de ett graviditetssmycke som hänger på magen och avger ett lugn och harmoniskt ljud till bebisen i magen. Hoppas jag får den i veckan så ja kan använda den på en gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0