Helt slut

Idag har vi varit i farten hela dagen. Vaknade halv 9 och gick upp och ringde min bm. Var tvungen att boka om min tid för efterkontrollen så ja ska dit nu på tors. Guu va jag längtar....NOT.
Sen hoppade jag i dusche medans grabbarna låg kvar uppe i sängen. Va skönt att bara få vara själv utan en virvelvind runt benen..hehe.

När vi hade ätit frukost åkte Robban och lämnade av Melwin hos sina kusiner. De var snälla och ville sköta om han. Melwin är gode så omöjlig nu att ha med sig. Springer och härjar runt och lyssnar inte för 5 öre när man säger till han så då är de bättre både för han och oss att inte följa med. Sen så skulle de inte vara kul för han att vara på de affärer som vi varit på idag.
Innan vi for kom snickaren och börja bygga på våran bro så nu är den nästan klart. Kommer bli såå himla fint ute när de väl är dax. Idag var vi och kolla på utebelysning som vi ska ha på bro, trappstegen, uppfarten och under våra fina Pärlrönnar. Efter mycke om och men och rännande hit och dit så bestämmde vi oss för några ute pollare på K-rauta.
Hann oxå däcka en snabbis i bilen medans ja prata med Robban. Var inte  populärt. Blev tvärtrött och kunde f-n inte hålla uppe ögonen. Tror de kan bero på att vi la oss före 3 i natt och sov i ca 5 timmar innan ja gick upp. Ska försöka inte göra lika sen kväll i kväll.

När vi var klar i Luleå åkte vi till Robbans syster för att hämta hem Melwin men fick mat där och sen blev vi kvar där till för bara 1 tim sen. Så man kan säga att vi har hållit igång hela dagen. Malcom har sovit och sovit med 2 matpåfyllningar.
Nu ligger han bredvid Robban och dividerar om han ska sova eller inte. Ibland förstår ja honom inte. Han kan vara såå himla trött men ändå envisas han med att vara vaken så han till slut blir så trött att han börjar gråta. Liten kille med STOR egen vilja redan.

Börja tänka på mamma igår. Känner en enorm saknad. Varenda gång ja tänker på henner börjar ja gråta är väl därför ja försöker att inte göra de. Gör så himla ont i hjärtat. Huvva va jag saknar dig mamma. Varför var du tvungen att lämna oss redan?

Ett år
En månad
En  vecka
En dag
Tiden bara rinner iväg
 Tänka att du snart har varit
borta ett år.
Tänker massor på dig
men ibland är de som att allt bara är en dröm
och allt är som vanligt igen.
Fick en aha-upplevelse här om dagen
när jag av farten ringde dig.
Var då de slog mig att du är
uppe hos änglarna och
inte här hos mig.
Fick en klump i magen och en
enorm saknad slog mig i ansiktet.
Varför var du tvungen att lämna mig,
oss redan?
Vet att du tittar ner från himlen på
mig och min underbara familj.
Gör ont i mitt hjärta att mina barn
aldrig får lära känna den
vackraste människa på denna jord.
Gör ont i mitt hjärta att Melwin fick ha dig
så kort tid och att Malcom aldig fick träffa dig.
Gör ont i hjärtat att du inte fick mer dit med dem.
Mamma, min vackra underbara mamma,
saknar dig så himla mycket.
Vila i frid och du finns föralltid i mit hjärta



Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: betty

oj så fint skrivet om din mamma..kram betty i pite

2009-08-04 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0