Malcom 2 mån

Nu har min lille bebis blivit 8 veckor..alltså 2 hela månader. Gu va tiden går fort. Tycker de var nyss jag/ vi kom hem med Malcom. Ska tiden verkligen gå så här himla fort när man har barn?
Hur som helst så är Malcom världens goaste och snällaste lillebror. Han äter och sover. Gör inte mycke väsen av sig. Förrutom i kväll, varit lite ledsen. Vet inte om de är magen som gör ont. Har slutat med Minifom, men i morgon ska ja köpa mer och börja om för ja vill ju inte att han ska ha ont i lillmagen sin.

Var förresten i tis på BVC med lillsnutten. Nu väger han 4820 kg och är 57,5 cm lång. Har gått upp 1 kilo sen han föddes. Men jag tycker han är lika mager eller nja kanske inte de men han är absolut inte lika knubbig och go som Melwin var när han va 2 mån. När Melwin var 6,5 v gammal vägde han nästan 5,5 kg. En liten knibbis.

Va har hänt mer idag. Jo vi hade främmande av Tessan, Liam och Nova. Var rikigt trevlig. Nova provade att krypa, hon har så sött sätt när hon gör de..ha ha

Nä nu ska ja kolla lite tv

Här får ni lite bilder


 Malcom 2 mån

   Sötnosen min

 Snyggkillen min

 Söt Nova gör spagat

 Nova en väldigt fundersam Tessan

Tjingpling på er där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0